Allround Financieel Administrateur
ALLROUND FINANCIEEL MEDEWERKERWe zijn op zoek naar een nieuwe collega! ROMYNOX is importeur en distributeur van componenten en systemen voor de (bio)farmaceutische industrie. Ons bedrijf is de laatste jaren hard gegroeid. Op dit moment zijn we met een team van 25 man, waarvan de gemiddelde leeftijd ongeveer rond de 30 jaar ligt. Helaas gaat onze financieel medewerker ons verlaten en komt deze mooie functie bij ROMYNOX zeer binnenkort vrij, iets voor jou? Wij zijn op zoek naar een allround financieel medewerker/ster voor 24 tot 40 uur per week, afhankelijk van het takenpakket.
Je weet bij ons goed wie jouw collega's zijn en zal jezelf al snel onderdeel van het team voelen. Dit zorgt ervoor dat de sfeer op kantoor informeel en ontspannen is. Samen werken we hard aan de toekomst van ROMYNOX. We zijn constant aan het verbeteren en vernieuwen, want het is nooit af. Iedereen kan hierbij zijn eigen krachten gebruiken en heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. Initiatief nemen wordt erg gewaardeerd; je krijgt de tijd en middelen om jouw ideeën uit te werken, te testen en te realiseren.
ROMYNOX is een jonge, innovatieve en flexibele werkgever waar plezier hebben in je werk belangrijk is. Dit zie je dan ook overal binnen ons bedrijf terug. Flexibele werktijden, moderne (thuis)werkplekken, mogelijkheden tot ontwikkeling, borrels, teamdagen; werkplezier staat centraal. Ook ons nieuwe en duurzame pand, waar we januari 2023 naartoe zijn verhuisd, gaat hierbij helpen. Met onder andere zeer moderne werkplekken, een uitgebreid leisure ruimte en een kleine sportschool gaan we hier een fijne toekomst hebben.
WAAR BEN JIJ MEE BEZIG BIJ ROMYNOX?
- Verwerking van alle inkomende en uitgaande facturen voor meerdere bedrijven waarvoor we eigen administratie voeren;
- Grootboekadministratie;
- Voorbereiden en intern bespreken van periodieke tussentijdse cijfers met de eindverantwoordelijke voor financiën volgens een vaste cyclus;
- Voorbereiden en indienen van diverse belastingaangiften;
- Voorbereiden van jaardossier voor de accountant;
- Verder optimaliseren van de digitale verwerking van facturatie als ook het crediteuren en debiteurenbeheer
JOUW WERKWEEK ZIET ER ALS VOLGT UIT:
De meeste tijd gaat op aan correct verwerken van alle financiële boekingen, inkoop- en verkoopfacturen, kostenfacturen en voorraadmutaties. De dagelijkse administratieve taken zullen door jouw initiatieven en voorgestelde verbeteringen – waar je ruimschoots in ondersteunt wordt – verder worden geautomatiseerd. Daarnaast zijn er mooie uitdagingen voor de komende periode, waaronder het opzetten van diverse administraties voor nieuwe activiteiten en periodieke rapportages. Alles met één doel: een goedlopende, actuele financiële administratie.
FUNCTIE-EISEN
- Aantoonbare kennis en/of opleiding op SPD-niveau;
- Je beheerst de Nederlandse taal goed, Engelse taal is een pré;
- Je kan goed overweg met Cash software of maakt jezelf snel eigen in ons ERP-systeem als ook Excel. Daarnaast is het een pré wanneer je niet schrikt van SharePoint en het gebruik van meerdere softwareoplossingen voor CRM, projectmanagement, warehousemanagement en documentmanagement voor het raadplegen van soms wenselijke info.
- Je bent heel nauwkeurig en werkt oplossingsgericht;
- Ervaring met boekhouding, wellicht ervaring in de accountancy, het is een pré wanneer je in een handelsorganisatie gewerkt hebt;
WAT WIJ BIEDEN
- We bieden je bij aanvang een jaarcontract voor 24 tot 40 uur per week, afhankelijk van je ervaringen en natuurlijk eigen gedachten hierover. Sowieso wordt een tijdelijk contract na afloop, en wederzijdse tevredenheid, omgezet in een vast contract. Mocht je de wens hebben om minder dan 40 uren te werken, dan kunnen we dat bespreekbaar maken bij aanvang en zal het takenpakket daarop aangepast worden.
- Het salaris behorende bij deze functie is €3.500 - € 4.500 bruto per maand op basis van 40 uur ( afhankelijk van opleiding en werkervaring).
- De werkdagen zijn in overleg en thuiswerkenis (deels) mogelijk, wij verzorgen indien nodig een ingerichte thuiswerkplek passend bij de functie.Â
- Een pensioenregelingdie betaald wordt door de werkgever en je zelf nog in kan bijsparen.
- Je ontvangt een jaarlijkse winstuitkeringgebaseerd op de bedrijfsresultaten.
- Je krijgt 25 vakantiedagenbij een fulltime dienstverband of naar rato bij een parttime dienstverband.
- Gratis parkeren is mogelijk in de omgeving van ons pand. Ook is de locatie goed bereikbaar met het OV.
- Op onze nieuwe locatie zijn mogelijkheden om gratis te sporten.
- Duurzaamheid en vitaliteit vinden we sowieso heel erg belangrijk! We vertellen je hier graag meer over in een persoonlijk gesprek.
Â
Publicatiedatum: 18 juli 2023
Einddatum: Reageren op deze vacature is mogelijk tot 31 augustus 2023